Středa, 27 března, 2024
DomůBydleníCyberpunk jako nový interiérový trend

Cyberpunk jako nový interiérový trend

Než začnete vybírat kování pro interiérové dveře nebo nábytkové úchytky do kuchyňského koutu, vyberte si jeden trend, do kterého si svou domácnost zařídíte. Dle něj se totiž budete při výběru jednotlivých věcí odrážet. Každý interiérový styl má svá pravidla, která se musí dodržovat, pakliže se chcete radovat z perfektně zařízeného interiéru. Pokud patříte do mladé generace, zaujme vás novinka na poli bydlení, takzvaný cyberpunk styl.

Pro milovníky digitálního světa

Novinka na poli bydlení může někoho nemile překvapit, jiného však ohromí. Stejně jako všechny jiné styly bydlení, i u tohoto platí, že se nezavděčí všem. V tomto případě si na své přijdou milovníci digitálního světa, kteří jsou zároveň fanoušky sci-fi nebo futurismu. Právě tyto světy se totiž v cyberpunk stylu odráží a právě tyto světy určují pomyslná pravidla hry jménem zařizování.

Bytoví designéři tento styl bydlení považují za takzvaný zvláštní styl budoucnosti, na kterém se velkou měrou projevuje rozvíjení výpočetní techniky, naopak nějaké duchovno nebo feng-shui jsou na úplné nule, jelikož se o ně svět už příliš nezajímá.

Do popředí se dostávají kreativní duše, které se mohou vyřádit, naopak sbohem se dává přírodním materiálům, jako je dřevo. Plast má zde své místo.

Neon všude, kam se podíváte

Když byste se podívali po celém interiéru zařízeném do cyberpunk stylu, do očí by vás mělo třísknout neonové osvětlení, respektive neonové barvy, kterými se to tady jenom hemží. Nápisy, tabule, ale také dopravní značky nebo neonové kovové dekorace. Nadbytečná položka se zde však nenachází, všechno by mělo být maximálně funkční čili svítící nápisy jsou využívány jako doplňkové osvětlení interiéru.

A když už jsme u toho světla, to by mělo být studené a zářivkové. Teplé osvětlení zde nemá své místo. Stejně jako přikrývky závěsy toužící po zútulnění interiéru nebo polštářky. Žádné „hřejivé” bytové dekorace, tak mluví pravidla této cyberpunk hry.

Další články autora
- Reklama -PR článek

Nejnovější články